LOKASI MUZIUM DI NEGERI SELANGOR

MAJLIS PERBANDARAN KUALA LANGAT

Kod & Amalan

 
 
 

  • Memberikan layanan mesra, bersopan santun, berbudi bahasa dan penuh kesabaran.
  • Memberikan layanan yang sama rata kepada pelanggan tanpa mengira kedudukan.
  • Memastikan pelanggan diberi perkhidmatan yang efisyen dan berkualiti.
  • Bekerja dengan penuh kemesraan dan semangat kekeluargaan antara semua kakitangan.
  • Menanamkan sikap positif dan memberikan sokongan padu yang tidak berbelah bagi untuk memajukan organisasi.
  • Sentiasa menjaga tingkah laku yang baik sebagai seorang penjawat awam dan menjaga imej jabatan.
  • Sentiasa mematuhi peraturan dan menghargai masa bekerja.
  • Mengamalkan nilai-nilai murni, jujur, telus dan amanah.
  • Sentiasa menjaga kerahsiaan jabatan.
  • Memastikan persekitaran tempat kerja yang selesa, kondusif dan selamat.

SALAM SEJAHTERAKAJI SELIDIK KEPUASAN PELANGGAN MAJLIS PERBANDARAN KUALA LANGAT

Borang Maklumbalas

splwpk-feedback-form splwpk-online-e-participation Dasar Privasi

Dasar Privasi

Online Service PERKHIDMATAN DALAM TALIAN e-Taksiran MPKL
splwpk-procurement MyHRMIS Mobile