MENU
» Piagam Pelanggan MDKL » Jabatan Penguatkuasaan
» Jabatan Khidmat Pengurusan » Jabatan Pengurusan Sisa Pepejal dan Kesihatan Persekitaran
» Jabatan Perbendaharaan » Cawangan Bandar Saujana Putra
» Jabatan Penilaian dan Pengurusan Harta » Unit Perundangan
» Jabatan Perlesenan » Unit Audit Dalam
» Jabatan Perancangan Pembangunan » Unit Pusat Setempat
» Jabatan Kejuruteraan » Unit Korporat dan Perhubungan Awam
» Jabatan Kawalan Bangunan » Unit Perolehan dan Ukur Bahan
» Jabatan Landskap » Unit Pesuruhjaya Bangunan
» Jabatan Pembangunan Masyarakat » Bahagian Teknologi Maklumat

 

UNIT KORPORAT DAN PERHUBUNGAN AWAM

Menjaminkan layanan yang mesra di dalam pengurusan pentadbiran yang berkualiti dan sentiasa prihatin terhadap masalah pelanggan. Ke arah itu kami berjanji:

  1. Memastikan semua Jabatan, Bahagian dan Unit dalam Majlis Perbandaran Kuala Langat mengambil tindakan susulan terhadap aduan pelanggan dalam masa empat belas (14) hari bekerja.
  2. Memastikan Buletin MPKL diterbitkan dalam tempoh 4 kali setahun.
  3. Memastikan keratan akhbar berkaitan MPKL diberi maklumbalas dengan baik dan berkesan dalam tempoh 5 hari dan dihantar kepada media dalam tempoh 1 hari dari tarikh kelulusan YDP/TYDP.
  4. Memastikan pengendalian kajian tahap kepuasan pelanggan
  5. dilaksanakan 2 kali setahun dalam Mesyuarat Pagi/Pengurusan.